USA,Miami

Jest to moja 3 i ostatnia (z tego co mi obecnie wiadomo ;P) kartka z Miami,z czego druga od Andrey'a (dobrze odmieniłam?xD)
Na zdjęciu możemy zobaczyć 'Lincoln Road' (tak tak road ładniej brzmi jakoś ;P),jest to najważniejsze miejsce w Miami Beach,po plaży rzecz jasna ;P. Na Lincoln Road znajduje sie wiele sklepów i restauracji.Ulubionym miejscem Andrey'a jest 'Espanola way' i nie mam pojęcia jak to ładnie przetłumaczyć i prosze na mnie z tego powodu nie krzyczeć ;P Espanola way jest małą uliczką blisko Lincoln Road

Thank you Andrey :)

4 komentarze:

Pasażerka pisze...

i znowu te słoneczne widoki... to boli, gdy się potem spojrzy za okno!
a sama kartka przesympatyczna; najbardziej lubię pojedyncze widoki, ale trójpodział jest drugim moim ulubionym formatem :)

Karolina pisze...

Paaaalmy, Paaaalmy, Paaaalmy ! Ach tamto życie musi być boskie

Klaudyna Maciąg pisze...

Faktycznie bolesna sprawa, jakby wyjrzeć za okno :(

Super kartka!

Magda pisze...

Hej:)
Własnie dodalam Twojego bloga do obserwowanych(zapraszam na moj pocztowkowy blog).

Pocztówka fajan, taka ciepła i sloneczna.

Prześlij komentarz